julen är inte här

är den där?
usch va lite julstämning jag har, önskade att vi trots allt firat jul i finland också!

aja nu e dte snart dags för jultvagning i bastun med en öl eller två å sen hopp ner i sängen,nybäddat med julkudden o allt, så får vi hoppas att det känns lite som jul iaf.
julafton blir hos mormor och kvällen hos Pär o Anna och juldagen hos mamma kvällen ingen aning, annandagen bandy och packning, lördag kl 0400 åker vi från kholm mot värtahamnen och en efter längtad resa hem till finland!
reskompisarna har intye nnat än sagt hur mycket dom längtar, och vi här hemma likaså! så får ni något underligt grattande en timme innan på nyår så ligger vi ju lite för =D så vi tänkte slå på stort å fira tolvslaget 2 ggr ; )

nehe hela familjen är bortflugen men väntar tålamodigt på min mor vi ska basta snart å pojkarna kommer efter 22 någon gång.

MEn för all del

GOD JUL PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Sara

HANNA! Du anar inte vad jag längtar till att komma bort bort långt bort till finne landet! Jag är i så behov av miljöombyte och lugn å ro sååå herre gud! Snart sååå..inte många timmar kvar nu ;o)

GOD JUL!!!!!!!!!!!!!

Postat av: jessie

God Jul, min pärla... snart är vi i finneland och har det myyyys! PYSS

2008-12-25 @ 11:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback