myspys

kvällen avslutas nu framför tv med boken i högsta hugg =D väntandes på hjärtat som stänger nu men som ska städa också och dricka ett par städ öl =D han väntas hem till tolv.

mumsig mat blev det, grillad kotlett med grönsaks spett och tomat sallad till det jummy!

imorgon kvalar richo och dom i bowlingen så jag får se om jag åker till nrk på fm och tittar på dom, sen blir det älsklingen å jag o en massa god mat på kvällen å säkert ett par öl till kvälls solen.

söndag är takläggar dag och sen börjar en ny arbetsvecka på måndag kl 6,15 =(

pratat med min bror förrut och tror nog att midsommar planerna nu är färdiga =D det kommer bli great!

nää nu dags för ett annat läge än sittandes.

pusshej för idag.image18 thailand,nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback