datorn muppar sig så

jag slänger in fortsättningen här=D
som sagt för nått inlägg sen så e det stor fix som gäller här hemma. tak, fasad fönster och ny värmepanna ( fråga inte vad det kostar = / )  och det som är färdigt och vi inte lyft ett finger med är ju värmepannan det lämnade vi till proffsen=D men vette fan om dom var så bra heller, det har läckt o haft sig...men nu ska det vara fixat så det ska bli kul att se om elkostnaden sjunker, vi har legat på ca 2500 fram till nu...

Sen så har hjärtat mitt varit väldigt duktig och tillsammans men min bror richards bror och sundberg rivit taket och börjat få upp papp och läkt (ingen aning om stavning) Ena sidan är även pannorna uppburna förhand(!) tungt som fan vill jag lova! och andra sidan håller richard på med pappen. Han är så duktig även om både humöret å modet försvinner emellanåt.  Vi kommer få ett helt nytt hus när allt e klart, svart tak istället för rött och sen ny fasad å nya fönster, vilket kommer ge oss jobb heeela sommaren, semester är inte att tänka på! men vi hoppas på att kunna ta en tur utomlands med Jessi å Peter=D tillbaka till fasaden så kommer huset sen att vara i gråa nyanser, riktigt snyggt tror vi iaf=D vi har faktiskt efter många om och men kommit överens om färgerna =D

 så här ser huset ut nu så det kommer bli en stor skillnad där taket utgör den största biten, iaf färg mässigt.
 här bär Richard och Pär upp pannorna och min bror far omkring på taket och lägger dom på plats.
 micke richo å kotten funderar hur dom ska få stegen stadig i all tegelkross =D dom ser väldigt i smarta ut måste jag säga, det slutade med att en grävde och två höll i stegen=D

Mer bilder finns på min facebook

Så vi höres, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback