chock

mamma har rest till min bror för att finnas nära, han har ju ingen där, skulle ha följt med men måste jobba på fredag.

åker till frankrike om ca1 månad, strassbourg och marseille sen hem och sen finland, hem igen och sen tillbaka till finland i midsommar....hur i alla världen ska jag hitta pengar till detta? men tyvärr måste det göras, han ska få komma hem och vila brevid sin mor. närmare oss....hem. marseille blir en bonus dock, får se jag hoppas richard kan följa med men det är ju det där hund problemet som vanligt, men det finns ju hund hotell....i flen tror jag det finns ett penionat för hundar, det irdnar sig i slut ändan......

ta vara på er familj och ta inget förgivet


jag hoppas detta blir den sista på ett tag orkar inte förlora fler.........mitt hjärta blöder.............

Kommentarer
Postat av: Stina

Vet inte vad jag ska säga. Gör ont i mig att läsa detta. Ta hand om dig! /Stina

2008-04-24 @ 09:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback