aaaaaa

jävla skit jobb! barnen har smittat mej med jordens värsta ögoninflammation, i båda ögonen! jisses när jag vaknade imorse, hittade knappt till toaletten och när jag väl sköljt bort skiten ja då uppenbarade sig en väldigt ful människa. skulle jag inte veta bättre skulle jag tro att min älskade klappat till mig i sömnen för så svullen var jag = / inte coolt! så nu måste jag tvätta ögonen 1 gång i timmen dyngnet runt och endast använda papper att torka mej i ansiktet å änderna med och absolut inte röra ögonen utan att tvätta dom direkt efteråt, och ni som haft detta vet att det kliar å svider satan! BAJS också.

annars så, mår man fint. Vi väntar tillökning, tror vi iaf....börjar bli tjockt om magen och tio tuttar har ploppat fram bara sådär, alltså det är katten som är på tjocken inte jag =D men vi väntar fortfarnade på några tecken till för att se om det verkligen är så!  kommer nog bli söta kattis bebisar iaf med tanke på den mamman=D














 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback