Snart helg

Sminkning
Ännu en vacka har gått, tiden går verkligen fort ibland. När jag var sjuk i tre veckor tyckte jag att hela världen stod stilla men nu, ja det bara flyger förbi. Så mycket jag skulle villja hinna och BORDE göra men som inte blivit gjort.

Igår var jag och hjälpte jessica och christian med reklam foton. Fick en riktigt snygg festsminkning = )
inte helt nöjd med bilderna han tog, jag har ett sånt runt ansikte...och just nu känner jag mej inte speciellt snygg och fräsh heller. Skulle villja gå ner några kilon och få mer självförtroende, få må bra för min egen skull. JAg bryr mej visst, men inte på det viset om vad andra tycker, hanna du är fin, jop men jag måste känna det själv också, innerst inne så att säga!


Önskar och hoppas att jag har hittat lite motivation och allt sånt som behövs för att ta tag i mig själv. Jag vill!

Fredag imorogn och jag har inga större planer. Önskar att dte kommer en sådan dag då jag är laddad till tusen för att gå ut och dansa järnet!
Den 21;a kommer iaf förhoppningsvis bli en sådan dag, då ska vi til statt!

adjö för nu!


I'll be your dream, I'll be your wich, I'll be your fantasy.
I'll be your hope, I'll be your love, be everything that you need. I love you more with every breath
Truly, madly, deeply do.
I will be strong, I will be faithful.
Cause i'm counting on
A new begining
A reason for living
A deeper meaning
My love and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback