Huuuu kan knappt andas . Ännu mindre tänka...

Huuuu kan knappt andas . Ännu mindre tänka sova eller slappna av. Im falling apart. And no one will see. Muren är stark mitt hjärta likaså och utan mina allra bästa skulle ja inte ens bry mej om att fördöka pressa ner luften i lungorna. Ett darrande andetag åtgången. Just nu kämpar jag med att få kroppen lika stark som mitt hjärta. O med glädje ser jag att det fungerar. Om ett par få dagar kan jag o min fina lämna om så bara för stunden all skit bakom oss, det löser inget men det ger oss krafter att orka det sista avgörande slaget och förhoppningsvis ha krafter kvar att resa sig ur spillrorna. Ensam är stark men tillsammans är vi oslagbara. Kärlek till mina älskade och saknade vänner. <3 Live the life you love, love the life you live.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Ni e så värda denna resa! O när ni kommer hem så finns inga genvägar! Allt kommer bli bra, ni båda e så mycket starkare än ni har någon aning om! <3

2012-04-13 @ 07:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback