Fullpackad vecka

so many days and I still sing my song


måste säga med tanke på att jag jobbar 72h denna vecka, att den dejt med sandra o theo, Madde o sedan ett eller två dyng i sthlm med Empan är för jävla härligt att kunna klämma in =)
Livet blir roligare med fina människor.

Se om jag kan lura med empan, om vädret tillåter, till grönan på torsdag o titta på han den där admas ray :)

Sen väntar ännu en jobb helg, denna gång fre-mån morgon. Sedan ledig mån jobb tis-fre morgon o sen jävlar ska vi sänka båten, kryssnings tajm igen =D Jag, Alexander, Madde, Simon, Thessan, Eric, Empan o David: ja ni hör ju succe eller dårskap eller förmodligen en fantastisk blandning av båda =D

a never ending dream.


 

I can run, I can hide from this feeling inside


it thats why u hide? U feel it too....


everytime we touch, I feel the static....

.
 sen när vi kommer hem från kryssningen funderar jag på att byta båt o fara hem till finland <3 kan klämma in 5 dagar på plats då nämligen.




i stillhearyourvoiceinmydreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback