nedstämd

Fast det är helt fantastiskt att komma hem till finland o njuta av allt det ger mej, är det jobbigt att komma hem. O känna att man lämnar en stor bit av sig själv kvar där. Mitt hjärta är inte helt där heller men det är nått som gör att man känner sig nära.....nära allt....även dom som inte finns hos en längre.
Jag vet att det är bra att känna o släppa taget eftersom jag annars är dålig på det. MÅnga tårar har runnit den senaste veckan.

Över till nått helt annat....jag håller på o skissar på en ny tatuering :) villvillvill.. har hittat lite olika uppslag....här följer lite bilder på mina ideér ;) det kommer blir förvirrande :P

   
 haha, fattar ni nått :P jag vill ha en manlig ängel med snygg kropp, o fantastisk blick o lite farlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback