Hmhm e snäppet orolig för om jag får med m...

img_8044 (MMS)

Hmhm e snäppet orolig för om jag får med mig bror på resan, det har varit ett återkommande problem vid div resor vi gjort ;) på öland lämnade vi honom helt sonika kvar o en gång fick jag o R leta reda på honom då han smack packade inte visste var han var =D jisses, men kul har vi haft, glömmer aldrig när stooor gänget var till finland o kotten kom in krypandes på alla fyra fnittrandes o såg syner o hade sig =D eller robinsson omgången, bockbränning...ja i finland har det hänt mycket! Så mycket kärlek o så mycket sorg men framför allt underbara minnen med några av dom jag har o haft närmast hjärtat, nu finns det bara få kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback