Shoppat!

 Nya skor, älskar fred perry o dess fick jag till priset av vad ett par kostar i vanliga skoaffären...vi var till scorett outlet (ursäkta ev stavningsfel )

  En jacka från champion
 Åker inte båt utan att komma hem med mina älskade tjärtabletter, man älskar eller hatar dom =D

 Vi var på Harrys o provade nya drink meyn, vart en del gott ;)



Dessa dumlegodisar med nötter, suuuuper gott!
 Ett sparkling rosé wine på rea så det ska provas å återkommer med hur den smakade, 49 kr!!!
O kaptenen fick jag med mig hem ;)


O ännu mera alkohol, lite mjölk lite detta klart!
Provar detta smink som jag endast hittat i taxfreen på flygresor, eller det är bas produkter som ska ta bort att man ser "flottig" ut i facet när man sminkar sig, den heter photo finish så jag hoppas det gör vad den lovar :) bra pris också!


älskar persika o denna var endast 21% alkohol, så ny god shot kanske?!   Och massa mera godis, dock e inte allt till mig :)
  Och dessa väggdekorationer har jag beställt, texten o trädgrenen med körsbärsblommor+cykeln som ingick :)
 o mina nya leggings, lack på framsidan o tyg på baksidan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback