Sömn

I vanliga fall räcker det med 4 timmars sömn, hoppas det räcker till att jobba e dag pass med krävande ungar också! Håller tummarna iaf! Efter arbetspasset e det 4 kartonger kvar att fylla med div saker sen så får det vara bra! Hoppas sanna får nycklarna i god tid o att hon hinner flytta ut tills jag slutar jobbet kl 17 imorgon så jag hinner måla ett lager o flytta in köks sakerna :) imorgon jobbar jag 6-17, allt för att få ihop timmar! Tungt dock! Jag e så trött på tomma ord o löften det sker aldrig ens hälften av vad som sägs o lovas. Men livet e för bra för att deppa för en gångs skull finns det mer på pluskontot. Bara skönt att få gnälla ur sig, funderingen har varit stor för att byta blogg så att man kan låsa vissa inlägg så bara vissa får läsa dessa, får se hur det blir. Nu jobb! Ska sjunga en truddelutt med pippifåglarna o solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback