mera =)

Den här listan hittade jag på cosmopolitan.se!

 

Matvanor:

Bästa maträtt? Kyckling ris o currysås !
Bästa dryck? Mjölk

Hat dryck och maträtt? lightdrycker och hmhm, svårt kommer inte på nått speciellt ( kan någon som känner mig väl hjälpa till?)

Bästa alkoholdryck? Riktigt iskall öl eller en super smarrig drink

Använder du smör på smörgåsen?japp
 
Smågodis eller färdiga påsar smågodis

Favoritglass? choklad eller päronglass ( 88:an om man ska välja glass på pinne =)
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? olika men typ 500-2000

Har du mer skor än kläder? nope

Favoritplagg? olika i olika sammanhang men du ser mig nog mest i bekväma kläder :)

Hatplagg? haremsbyxor!

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jobbar

Vad vill du bli? förskolärare eller inom hälsa o skönhet

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? som tusan!

Är lönen viktigast? ibland!

 

Boende:

Lägenhet eller hus? tyvärr lägenhet

Framtidsplaner med boende? Hus hus hus o underbart läge!
Litet eller jättestort? Drömboende? karaktär mellanstorlek men med möjligheter!
Landet eller mitt i stan? landet med stan nära :)

Mysigt eller sterilt? mysigt o enkelt med vissa lyxiga inslag

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? nej

Är otrohet okej? nej

Älskar du någon? .... gör väl inte det

Betyder familjen mycket för dig? mitt allt!

 Är du lojal? det hoppas jag att mina närmaste tycker

Tycker du om att dricka dig full? haha, det kan ju vara rätt kul ;)

Hemmafest eller krogen? dunder fest hemma om man har hus o trädgård, i lägenhet visst, men inte optimalt, på krogen splittras ju en toppen fest tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback