Lista, neehee ;)

Senaste

Låt du hörde: YEAH 3x- Chris Brown

Film du såg: True Grit

Mat du åt: Tacosallad

Kram: Mammsen

Puss: han den där

Känslan: Upprymd

Resa: Riga

Glädje: Måleriet

Dröm: I natt drömde jag om han den där o insåg att jag faktiskt sagt tack o hej :(

Person du träffade: Mamma

Personen du pratade i telefon med: Kotten

Personen du fick sms av: Martin

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig gjort

Gången du var utomhus: Idag mest hela tiden medans jag fyllde o tömmde bilen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: vi åt frukost i lördags morse (mamma, jag, bror o cid)

Saken du köpte: Svart bets

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Nya starten i lägenheten

Ska inte bli skoj att: Bära ;)

Sparar till: thailand o sommar semestern med mamma o alla mina fina.

Pålägg som gäller: äter inte mkt macka

Önskar att jag var bättre på: mig själv...

Dagens dryck: Mjölk

Vad saknar du: smsandet

Tre band/artister: rihanna, lady gaga, enrique iglesias

Vad har du gjort idag: packat rensat flyttat runt

Brukar du svära mycket: njjaaa, men ibland har jag dagar då jag nog tömmer ur mig på frustration med fula ord.

Hur tidigt stiger du upp: 7-9

På helgerna: 7-9

Vad ska du göra ikväll: Planera

Hur många timmar sover du per natt: 3 till 8 ofast inte mer än 4 ( nu igen, insomnia)

Vem är snyggast i världen: OJ, den var klurig, fredrik ljungberg har jag alltid varit galet svag för och orlando bloom. men kan helt ärligt inte komma på någon helt spontant =)

Vad är det för veckodag: Måndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: hela sommaren var magisk ;)

Favoritplagg i garderoben just nu: leggings o en stor tshirt

Längd: 165

Vikt: under det dumma strecket men inte helt framme vid målet.

Byter gärna garderob med: ?

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: de dödas bok

Mitt rum kan beskrivas som: kaos!

Mig själv med tre ord (just nu): deppig, uppe i varv, motiverad

Jag tränar: zumba (om jag kan bli frisk någon gång!) gymmet, promenader

Jag ville bli när jag var liten: läkare utan gränser, rädda alla olyckligt lottade barn i utsatta länder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback