Insåg just

att jag har två extra nätter nästa vecka, bye bye långledighet fast i utbyte mot två veckor helt utan natt jobb :) så helt oki, så 96 h jobb nästa vecka, behöver jag ens säga att heltid e 40 h? Men helgen kommer bli hel mys med besök på tropicariumet bla :) jag har ju ett rätt bra jobb, om jag lyckas stänga av huvudet när det e sovdags vill säga. O tösen får ju gärna vara på bra humör ;) Ligger i soffan med Mtv på o lär ZzzzzZzz snart :) värt. Hejpa! O såg precis att jag jobbar ALLA kvällar eller nätter :/ mån-tis natt. Ons-tors kväll, dock en av dom bara till 1830, fre-sön 19-14, 17-14, 17-07. Skaffa pojkvän? När får man tid? :) saknar lite att ha någon att snosa på o krama om, ett år utan har gått, sjukt fort o saknaden efter någon brevid än har både lagt sig o kommit tillbaka, tur att jag har tösen i rummet brevid som snarkar på galet mycket ibland :D aja detta inlägg e rätt vimsigt o när jag skriver på telen kan man inte göra styckes indelningar....hoppas dom fixar en app snart! Hejdå igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback