;)

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"jag har aldrig hävdat att hon dog mellan två och tre. Det är ni " 

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ett kuvert med innehåll enkät. 

 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Big bang theory 

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

 1215 (fel den var 1213!! )

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

tänker o funderar på om jag hinner mer. 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

 Igår när jag gick mellan lägenhet bil lägenhet o hemmet.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

 facebook

 

8. Vad har du på dig?

 morgonrock

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

 konstiga drömmar framkallade av alla piller, visste inte om jag verkligen hemma...

 

10. När skrattade du senast?

 igår kväll när jag var hos M o gjorde allt för att inte fnittra då det gjorde för ont :)

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

 tavlor av afrikanska djur o landskap, monroe, ljuslykta o en text: Dream as if you could live forever, Live as if you only have today.

12. Har du sett något konstigt på sistone?

 haha, ja mej själv efter den hemska operationen ;)

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

 rätt kul... tidsfördriv

14. Vilken var den senaste film du såg?

 en hel film var det länge sen jag såg, igår var det någon..på tvn.. :)

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

 hus, bil o skämma bort mina närmaste!

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

 jag har vissa tix...eller iof det finns en om vet om dom eftersom det var han som upplyste mig om det.... iaf om jag ska lyssna på musik med hörlurar, måste jag titta på dom o se vilken som ska vara i vilket öra men jag måste titta på BÅDA trots att jag fattar att om jag titta på höger så måste den andra vara vänster..sen kan jag stoppa in dom =D

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

 Se till att min far var i livet.

 

18. Tycker du om att dansa?

 hehe jo hellre än allt för bra ;)

 

19. George Bush?

 usch?!

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

 flicka: Villemo, Irmelin, Saga; Vinga, Miranda.... pojke: svårt! jag har ett naman men det till hörde mig o han den där...så... ett annat, Alvin, Elliot...vet inte...

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

 Jajajajjaaj

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

 dit kommer inte jag. eller isåfall nu ska du få träffa alla du älskar o som du saknat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback