varför kan jag inte längre göra mms inlägg???

har försökt under hela veckan men inget händer???

aja uppdaterar så här istället då!

Veckan har bestått av jobb o fest, oftast med bra innehåll o kul resultat...dock gick det illa igår men dte återkommer jag till.

Måndag 19- till onsdag 1615 jobbade jag i strecka, varma härliga dagar o lyckan av att ha båda barnen =)

  onsdags var det lite galej hos Julia, vi åt mat o hade oss sen kom grabbarna grus o vi semet före den låååånga kön in på harrys o dansade järnet! bra kväll förutom att min laddare försvann mystiskt, återfan den i bagageluckan på bilen =)
Torsdag jobb från 12-1830 sen hem till Eek för att bli bjudna på middag jag o julia, massa karlar massa påhitt o en tur till riva o sedan efterfest.
 

fredag, fix inför MÖHIPPA o jobb 18-10. tösen o jag åker till sandra i btorp o njuter av 28 gradig pool o grillat!

MÖHIPPEDAGS!

LÖrdag, överaskar sandra som inte fattar nått, klär ut henne lite o åker till bodaborg, bertz till frukost o sen full rulle! bodaborg var sjukt kul!!! hem göra sig fina o sen dricka dricka skratta dansa njuta av oplanerade stripper o annat kul =D harrys vip o ca 1,5 in hoppar mitt knä ur led 2 ggr innan jag inser att det inte håller, så ambulans till akuten lindad o kryckor rehan 6-8 veckor, NEJ!
MEn fy fan va roligt vi haft!!!!

Underbar vecka!!!!!!

        =D mer bilder från kameran kommer o vissa gömmer vi ;)

TACK till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback