Lördag

hann inte mer än säga hoppas på mer jobb innan jag hoppade in igen, på trädgården vart det fredag o måndag också =)

Fullt ös, det gillas.

betalat dom dära roliga räkningarna också, o sakta men säkert sänks månadskostnaderna när jag betalar av i rasande fart, härligt. men målet att vara helt skuld fri gick sådär, men hur som reser jag väl helt enkelt hellre o det e guld värt...om oroligheterna i egypten försvinner åker jag dit igen med mamma o cid den 1/3 =D

Det e helt sjukt hur svårt det ska vara att träffa sina närmaste, alla jobbar pluggar o när dom inte gör det är det fullbokat långt fram i mars lixom! suck jobbigt att bli vuxen ;) Tror sandra o jag lyckades klämma in ett par timmar (!) en söndag till lunch! ojoj men men, sen får man väl planera in större roliga saker att se fram emot allihopa, som kryssningar o andra resor!

ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback