jobb,jejj.

stackars mammsen e sjuk men tur för mej då jag får jobba dag två extra pass till denna vecka :)
så dag o natt o sedan dag o kväll, LEDIG HELG! o sedan 7 dagar på raken som avslutas med ca 54 h helg jobb, men eftersom jag har världens bästa jobb o jag får leka o ha det mysigt så e det inte jobbigt, även om man dock inte kan slappna av i skallen till hundra....men jag älskar det, hoppas jag får fler knattar snart!

sitter o äter efterlängtad o super god frukost, fil med banan o russin o den obligatoriska koppen grönt te, som jag längtat, all inclusiven var väl sådär..inte min favvo mat dirket. Kameran e hos fina hanna o emil,ska snart hämta mina saker så laddar jag upp bilder ikväll :)

har ju endel på iphonen resten har jag snott av sandra :)







haha, jag var livrädd för kamelen som "morrade" men tydligen låter dom så =D


aja efter att ha kommit hem från arlanda i lördags kväll/natt tog jag med packning o allt o landade hemma hos fina runesdotter för tjejkväll, hade super trevligt o vi for vidare till statt, väldans trevligt, sedan insåg jag mitt i natten att mina nycklar var på vift i egypten, eller någonstans gömmda i reväskorna....men allt löste sig jue som ni vet. skönt att lulla runt här hemma i ensamhet :) lite zumba o sen dusch jobb o hämta resväskor, mera jobb o så rullar vi på igen.

lördagen innehöll ord...många ord men frågan e vart sanningen finns, inuti utan möjlighet att komma till ytan.

Res dig upp, ställ dig upp, gör det du ska
Ge aldrig upp, så ställ dig upp- en ny dag
Och drömmarna som du har eller drömmarna du sitter på
Förvalta dom väl, spela roll om dom e pyttesmå
för dom finns där, öppnar upp din sfär
nu fumlar du i mörkret, ja du springer runt blind här
E det över nu, du ligger ned för räkning
Nej du har en satelite med andra ord försäkring
som hjälper dig på traven, kan resa dig ur graven
har vingar på din rygg du flyger högt över staden
du e så lång bort, du flaxar nonstop
en satelite jag snackar 1:a klass och comfort



mycket vill alltid ha mer, aldrig nöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback