bra dag på jobbet

lekt järnet o haft det toppen! skulle ha jobbat natt men vart ledig, med lön =D wooohooo härliga tider!

Försöker hitta bil, hjäääälp! fan så svårt det ska vara. hatat!

 just.

hate it. vad är det som saknas? bara det med stort S eller.... kanske en KARL, någon att tycka om.
 fan flyttar nog till norrpan...börjar från noll o jobbar natten här bara.

som jag disskutera med empan, hur ska man göra? jag e inte den som blir kär lätt eller är kär i kärleken. ragga upp en å få kul för natten visst, men va fan sen då? o här ser alla killar ut att vara 18 eller 40 oavsett ålder....småstads problem? o kan dom hålla åldersgränsen någon gång så man vet att alla e 23+? funderar starkt på att börja gå på  safiren o leta... =) live and jive på fredag, eller försmak på det som det stod i tidningen. Kryssning på lördag iaf, kanske hittar min stora (fulla o säkert just då as snygga ;) ) kärlek :P

 eeeh skiter i det, jag lever ett liv o måste bara skapa en nya dröm, den gamla hänger kvar även om den krossades för snart ett år sedan...fast inte på så vis att jag e ledsen längre, men man kommer ju till en viss tid i livet när man tror att det ska hända nya saker..o denna gång blev det åt ett annat håll än drömmen..
 nefan lever min nya dröm som singel, med bra ekonomi o passar på att resa leva o tyvärr inte älska  men vafan lite lek e inte skadligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback