alla barnen tittar på solsidan utom Hanna

hon e en virrpanna. =) o jag är så dålig på att följa serier, det enda jag typ lyckats titta på e fringe och bones
:) annars lyckas jag typ aldrig, för mycket att stå i o brukar inte bry mig om alla play kanalerna...

äntligen har liten tös somnat, hon lär vara trött imorgon men det blir ju en liten sovmorgon iaf :)

schemat för veckan:
mån 07-14 ev 16, träffa runesdotter
tis ledig dag = ta hand om mej :) ev dejt med någon vän som e ledig?!
ons-fre 9,30-16, men några få timmar ledigt här o där men i stortsett jobb ända fram till 16 på fredag.
fredag- träff med vän(ner)?
Lördag kryssning med en massa för att fira fiffi som fyller 25. bla runesdotter o sandra.
söndag bakisdag förmodar jag =D 
och sen jobbar jag två dagar o än sålänge ledig i 8 dagar sen =D
 kan bli en resa hem te finland då <3 någon som vill med?


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jag tittar ej på solsidan men vill testa se en avsnitt men jag undrar när den kommer ?=) jaja kram <3 <3 <3 söt du e :D kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback