Åååååh hatar att vara sjuk

Åh speciellt när dom lediga helgerna e så viktiga för mig!!! Vill hitta på men varken orkar eller vet vad det skulle vara. Duscha skulle vara nått o städa undan alla snorpapper, haha! Fan suttit i lägenheten sen i tisdags kväll!! Hate it hate it, men det är ett under om jag orkar skotta fram bilen!! Ooooo vad jag e arg!!!!! O helvetes jävla mardrömmar o sömn brist o fan o hans moster!!! Imorgon ska jag iaf träffa sandra om det e det sista jag gör! O ikväll kanske jag orkar ta mig till p för en film, suck behöver jag nämna att jag e trött arg o rätt bitter. Men hej! Hoppas ni har det för jävla bra ;) Just glömde nämna att det e sjukt fint väder också. Skjut mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback