Mina damer o herrar

roar mej framför datorn när banrnet sover. har haft båda två här idag o det har varit full rulle =) men jag gillart, hel mysigt. Min mamma ko på besök o åt med oss o det enda hon kunde säga var att du ar ett fantsastiskt jobb. Jag kan inte annat än hålla med! dom små liven gör mej så glad o man känner si gälskad viktig o få följa dom i sina framsteg är underbart. Nästan lika underbart som egna barn...förmodar jag. mkt och lite har hänt sen jag sist tog mej tid att sitta vid datorn o göra ett inlägg, blir ofast snabba smsinlägg bara för att hålla uppdateringen igång. Vet inte vad jag ska berätta dock, i små korta drag har jag redan redovisat mina dagar som odm nu är. Längtar efter en sol semester, såg att resorna till egypten ligger på ca 2500, man kanske ksulle flyga sin kos.... spanar även på en längre resa, till thailand så klart, detta underbara land...nån som ska med? I mars april blir det ev australien med madde petra o madde.m HOPPAS! riktig vinter eller ett varmt land, det ena eller det andra tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback