Sötnöt julia

Haha åker hem till Julia för att hon vill titta på mig, möter henne i dörren för att hon ska skjutsa Lisen till jobbet o hon oj kommer du nu? Ja Julia, vissa människor åker när dom säger att dom ska det ;) så nu sitter jag i deras hus o väntar på jull o vad vi ska hitta på med håret ;) HK e rastlös som vanligt!! Aja blir väl bra ;) Idag har jag hunnit måla, gå långis, ätit mysfrukost med mamma! Nu jull mys o sen måla, träffa sandra, handla, o njuta av fredagskvällen med lagom mkt vin ;) TGIF, fifan, idag mår jag bättre igen, skönt, värker i hjärtat men det går över, det gör det alltid. Nu kommer detta inlägg bli en hel hög svammel utan radavstånd då jag skriver på iphååånen. Imorgon lär det bli dunder och brak! Like!! Your heart is free, have the courage to follow it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback