tears

stop falling, its to late for that.



mina damer o herrar om ca 90 timmars jobbande kommer jag att ha min första lediga heldag, HURRA! fram tills dess jobb dygnet runt visa dagar. o jag vet att vissa inte tycker att mitt sovande nattjobb borde vara jobbigt, visst jag sover ganska bra, men att  konstant ha 100 koll o med någon annans barn att vaka över tar på dom mentalakrafterna. man kan faktiskt bli ganska slut av det också, om nu någon missat det. Men jag gillar att ha fullt upp också men jag borde kanske ta ledigt några dagar i fortsättningen o inte jobba 12 dagar i streck, natt dag helg.


ska åka o handla o sedan hämta tösen. ikväll blir det filmmys o imorgon badhuset o träff med sandra o theo. sen e det snart söndag o då vet jag inte vad vi ska hitta på, o just vi skulle ju skriva en egen saga har jag ju lovat...o jag som e sååå bra på att rita ;) aja det fåt hon sköta om så skriver jag =) fast jag e inte så jävla bra på att skriva heller...eller så e jag för lat för att fixa alla felen jag skriver på datorn ;)


thats all for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback