alltså

nu e dte så här...jag har bara en sak på hjärnan, haft mååånga dagar ... ja ni jag har bara DET på huvudet, så sjukt mysko, haha, kvinna o singel, får man skriva ut sånt då? 
Peter kanske roas av dte iaf, hans sjuka drömmar måste ha smittat över på mej  med för den delen, fast som tur e han inte med i dom =)

trodde jag skulle få höra hur spänd jag var då jag sovit illa o drömmar jagat mig, men nej hon sa att jag hade fina muskler o undrade vad jag gjorde, haha =) promenaderna gör visst sitt :) måste hoppa till gymmet snart igen. jupp jupp

nu skiter jag i det här o tittar på master chef australia.

Kommentarer
Postat av: pettz

Tur för dej att jag inte är med. Skulle du aldrig kunna somna igen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback