6-14

jobbas det idag, nu rastar jag sen e det lunch o läggning av barn, mina kollegor ska få sina raster o sen får jag gå hem, blir väl 1h övertid då vi är en kort.... med mycket lite sömn (ja så var vi där igen också,men med lycka kommer sömnen tillbaka) så e jag lite grinig fröken idag :) men så kommer det en lite sötnos o slänger sig i famnen o gosekramar sådär häligt att man bli alldeles varm, ja elkar dej fick jag minsann höra också =) härligt jobb det här, dock gör ryggen lite ont.
men gissa vem som ska bli nerkladda med olja? =)
det måste vara det härligaste som finns...både på den ena o den andra sättet :P idag får jag dock nöja mig med proffs massage =)

Kommentarer
Postat av: pettz

Haha humor hanna. det är bra! Mer sån attityd så kanske du får vinna ett gästinlägg på min blogg ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback