veckoplaner

v. 45 måndag.tisdag jobb dag.
onsdag, ledig!
torsdag dag+natt
fredag dag+natt
lördag jobb till 14  sedan ledig ev middag o safiren
söndag ledig

v.46
måndag tisdag dag+natt
onsdag tandläkaren efm+kväll jobb
torsdag dag+kväll jobb
fredag kväll jobb
lördag OCH söndag LEDIG!

v.47
måndag kväll jobb
tisdag dag+kväll jobb
onsdag efm jobb
torsdag dagjobb
fredag dag+natt
lördag söndag dag+natt jobb

v. 48
ledig mån.tis
onsdag efm+natt jobb
torsdag natt
fredag dag jobb o JULKUL med jobbet för alla kommunanställda i duveholmshallen!
+ ev kvälljobb

v.49
måndag-tisdag nattjobb
onsdag efmjobb
torsdag ledig
fred-sön dag+natjobb
+ev kväll jobb

Jag älskar att ha fullt upp fast det ibland bli lite dålig planering o o nt om lediga dagar, men nu har jag ju två kväll/natt/helg barn så då kan jag tacka nej till lite mera dagjobb om jag vill :) fast jag har ju ett mål att spara pengar till så jag jobbar mer än gärna! Fast chefen sa åt mig att inte tacka ja till mer...men om jag orkade fick jag ju o man orkar ett tag ett par månader med massa att göra =) Trivs med livet, o vem vet MR.Right kanske trillar in o gör allt lite mer spännande ;)

nu ska jag installera ett spel på datorn o döda lite tid =) skönt att kunna det!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback