så fint så

har dammat dammsugit moppat golven.
satt upp julgardiner, ljustakar o lite tomtar e fram tagna.
NU e allt klart till maijas o min julstökar helg, alltså dom tråkiga sakerna, maija o jag ska gå på julmarknad, baka dricka glögg o äta julskinkssmörgås ,på söndag morgon, dock gillar hon inte tomtegröt men det tänker iaf jag äta =) o vi ska gå o spana lite på julklappar o sånt, om vi nu hinner =)

men nu har jag som sagt gjort det "tråkiga" så om jag nu behöver hoppa in o jobba behöver jag inte få panik att allt sånt inte skedde på min lediga dag, nu kan jag ju isåfall använda den till att tex umgås med en vän eller två.

nehe laga mat till tösen o mig. höres!


Kommentarer
Postat av: Jessi

vad är det du jobbar med? blir så nyfiken! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback