jejj super glad tjej!

Jag vart ledig =D fredagkväll o hela lördag-söndag! Behövde nog det egentligen, hjärnspökena har varit på riktigt  hemskt humör. o foten värker fast jag inte vill låtsas om det.

o kör gör jag o gillar det inte, har aldrig gjort men hem ska vi komma iaf.

imorgon städa o plocka besök av carro o emilian (tror jag)  sen bandy o oboy med minttu om någon nu har denna vara hemma ;)  sen till btorp o miiis med härliga vänner över en middag, sen in till stan igen för utgång, eller?
saknar dock min wingman som inte har röst till varken det ena eller det andra o medicin i kroppen, mitt stackars gull, svea från sverige o fia från finland bra kombo <3
 och varje gång vi ses åker rakapparaten fram o nu föll ena sidan också ;) sccchnyg!

  ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback