hehehe

tydligen glömmer jag inte bara bort dessa vardagliga saker som att äta frukost, sova ordentligt, ta fram mat utan  även att piiip, hur kan det gå till? =P Livet e bra galet. ps skulle jag ha varnat i rubriken att detta inlägg inte är rumsrent? =)

Idag får jag verkligen inget vettigt gjort!

29 kr per dag  jejj.



tänkte prova att klara mig med mindre än 20 gram kolhydrater per dag under en tid, japp, detox dags, så en nykter hanna, vill ni sätta pengar på om jag klarar det?  om socker behovet får mig att go bananas så står jag inte för mina handlingar ;)

Kommentarer
Postat av: hussein

va 17 jiddrar du om? fattar nada, har du glömt dammsuga eftersom det inte var rumsrent?

2010-11-08 @ 13:34:01
Postat av: Hanna

Haha :) det jag skrev först försvann fort ångrade mig. Men du får gärna komma och dammsuga;)

2010-11-08 @ 14:58:26
Postat av: hussein

skrivet är skrivet ;) haha

2010-11-08 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback