6-14

idag sedan 17 -14 fre-lör) 17-14 lör-sön) 17-07 sön-mån) 16-19,30 mån Ledig tisdag! =) Idag skall jag hinna före alla andra til mataffärerna hade jag tänkt ;) dom flesta var kanske igår =) sen blir det någon film o god mat ikväll med tösen..
o just Jessi L- jag jobbar som dagmamma fast på udda tider dvs kvällar-nätter-helger =) plus att jag vikarierar på förskolor runt omkring i Khåla =)

jaha annars, idag e det en bra dag :)

tegelstaden var hos mig igår o patrik brast ut faaan va kallt du har när han klev innanför dörren ;) jag saaaa ju det! men nu börjar värmen sprida sig, ska bli spännande att kliva innanför dörren sen när jag slutat jobba o se skillnaden mot igår =) balkongdörren vart fixad, ny spisflät beställd, ny tvättmedelsfack beställt o avlopps snubben skulle komma idag! tadaaaa! bra jobbat!

nehe höres senare ikväll när jag landat i soffan =)

puss
 favorit mat just nu, kött med grönsaker o rotfrukter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback