Sängen

Får gärna bli kompis med mig igen,och den där rackarns john blund får allt ta och laga gpsen,han hittar inte mig speciellt bra längre! Jag är så nyfiken så det förslår! Vet jag vem den där är,och hur kan den veta vad jag gillar. Asch, there are nothing as a Perfect man. Det blir vad man gör det till. Blir man kär i någon för hur den ser ut eller för vad den är?finns den perfekta kombinationen? Alla har fel och brister,man lär sig att leva med dom om man älskar personen i fråga,och är det klart att man ändras för att passa den rollen man valt?för vissa kanske. Just nu försöker jag hitta nått som passar mig,vem är denna hanna? Fråga inte mig för jag är mer vilsen än pingvinerna i finlandsskogarna;) vi hörs. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback