nej nej nej

igår slogs magen ut eller så blev jag magsjuk. vilket var den värsta mardrömmen jag kunde tänka mig med relativt nyopererad hals. så ett steg fram o två bak. svag som en sönder kokt morot o börja från noll med mat o dryck, skulle se till så att jag inte får vätskebrist eller näringsbrist. så en sipp blåbärssoppa här o lite vatten där o rumppiller =/ det sägs att jag ska jobba på torsdag, men jag tror inte jag orkar det med denna vekliga kropp o sinne =( väntar på att läkaren skall höra av sig.
känner mig verkligen lite o patetisk idag det är inte mycket som håller ihop mig.
richard är underbar men att se mig grå o påväg att svimma är nog inte det roligaste, men jag gillar hans pussar på pannan =D <3

heeeeiiiipaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback