lite hemma spa

rensning bland sminket, tvättning av sminkborstar o som rubriken sa hemma spa med vaxning av ögonbrynen (endast ovansidan,sparar det undre till imorgon ) ansiktsmask o en skön dusch. tänkte måla naglar o sånt men richard får migrän av doften så det sparar jag också till imorgon.

Och imorgon är det äntligen fredag, vilket jag var bombsäker på att det var idag o var överlycklig att ha richard hemma så han kunde dra runt på mej =D men nej så var inte fallet o eftersom det varit lite griningt från min sida har jag inte gjort nått vettigt alls.

Men som sagt helg o mys på något vis... richard kanske skall på fest o jag är väl körande bihang om jag orkar.

neee nu ska vi se om vi fått svar på ved letandet!

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback