lite deppigt

känns lite deppigt o läskigt att en av oss nu är utan jobb, många frågor som snurrar..
kommer vi att ha råd med huset,
nya budgetar om inte annat men vissa saker klara man sig ju utan så det är nog ingen större uppoffring, lite mindre av det goda o dyra.
Hur håller jag richard på bra humör.. =D eller snarare hemma o inte flaxandes överallt, rastlös karl har jag.

aja en sak i taget, mat som slinker ner lätt kanske är att börja med, kassler till karln o soppa till mig. minus 2 kg är ju en posetiv sideffekt om jag inte börjar moffa sen, bör tänka smart hoppas jag, allt gick ju väldans bra innan jul, men det posetiva är att jag inte gått upp det jag gick ner iaf. men 10 till skulle bara vara posetivt.

leta jobb o ved yes, vår nya vardag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback