idag

har jag varit hos sivan o melker med sandra o theo, vi har försökt att färga hår men det gick så där, får helt enkelt köpa en blekning så e det bara! massa prat o bara vara, fick lite ont efter lite för mycket prat så får vila rösten lite nu om jag ska åka runt o säga hej på lite fester.
har köpt lysterin för att slippa lukta död fisk i munnen ( vilket tydligen är helt normalt vid sårläkning i munnen! )

så ev en sväng till dessa bruttor  minus carro tror jag...eh jag vet inte =D märks väl om jag får iväg mig dit =D  asch hade inte fler bilder inte på denna dator, men jullan skulle visst ha galej och geir o veronica.

väntar med spänning på maten i ugnen, fiskgratäng med mos, det borde väl vara lätt tuggat o inte göra ont att svälja! efterrätt, ben & jerrys  så får vi se om det är nått att ha ; )

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback