det vart inte så bra

visade sig att Richard inte fick behålla jobbet..massa strul hit o dit o tidigast han blir omanställd om så blir läget är väl till eller efter sommaren... men men det ska vi fixa! lägga om lite här o där o tänka sig för! men vi har två månader på oss med löner att ställa saker o ting till ett bättre start läge om det börjar minska i pengapungen.

Så länge vi har varandra så!

Dags för mej att jobba en månad utan att vara sjuk så slipper jag ett par tusen mindre i lön! 1 karensdag = 750 kr! helt sjukt, för att  vara sjuk det ska man då helt klart inte vara!

Idag har jag ätit blodpudding mosad i sylt, gick ganska bra men det blir en naturdiet shake att smutta på resten av kvällen. imorgon blir det lasange från semper =D jag kan börja tipsa om god barnmat i bloggen istället för bara en massa strunt =D

bye for know

ps film tips Law abiding citizen, väldigt bra film! vi såg den i thailand o har inte haft en aning om vad den hette tills jag såg reklam om den på tvn! SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback