lever min dröm

när allt lagt sig så kommer jag inte att se tillbaka mer,bara minnas det bra. jag orkar precis ta mig fram o det räcker.
 snart snart snart börjar det nya kapitlet på riktigt och jag kommer fylla varenda sida med liv lust glädje och fantastiska upplevelser. nu är det min tur att att hand om mig o bara mig. men samtidigt måste jag lära mig hur och allt sånt från början.
men som många andra säkerligen alltid sagt o jag med förr o nu, så ska fan detta bli den bästa tiden i mitt liv eller vi kan ju börja med den bästa sommaren! våga hoppa hanna, det finns alltid någon som fångar dig.
och när mina vingar inte bär landar jag i någons famn och tillsammans med denna startar jag sedan ett nytt liv...inte idag imorgon eller snart, utan när det händer så sker det, o med dunder o brak har jag hittat mig en plats i livet, men som sagt just nu vill jag inte hitta den. its all about me know. sen vet man aldrig vad som väntar bakom hörnet. allt är en enda dimma, men det är okey, för ett tag, 1/9 är start datumet. tills dess ska fötterna vara ner o huvudet upp.

3/7 är det min ballkong underbart sällskap o en redig fylla bland alla kartonger som gäller. alla eller ingen.allt eller inget. nu kööör vi!

 ut ur dimman o in i verkligheten, inte riktigt samma jag som dyker upp... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback