ikea tripp

STORNÄS Skänk brunsvart Bredd: 165 cm Djup: 48 cm Höjd: 90 cm  HEMNES Byrå med 6 lådor svartbrun Bredd: 110 cm Djup: 51 cm Höjd: 132 cm  TROLLSTA Sideboard svart Bredd: 183 cm Djup: 50 cm Höjd: 76 cm Max. belastning: 50 kg  FUSION Bord och 4 stolar brunsvart Bredd: 90 cm Höjd: 75 cm Totalhöjd: 76 cm Sitsbredd: 55 cm Sitsdjup: 39 cm Sitshöjd: 46 cm  ALVE Bänk med förvaring svart Bredd: 69 cm Djup: 30 cm Höjd: 49 cm   detta tittar jag på till kök o förvaringsutrymme, till sovrum,hall, kök o vardagsrum. den översta till höger ska jag ha i sovrummet. köksbord o ev skänken överst till vänster till köket. den på mitten till vänster i vardagrum istället för den tv bänk jag fått av min bror. o så bilden längst ner till hallen.. men men..får se hur allt ser ut på riktigt o vad man kan matcha..det viktigaste e köksbord byrån till sovrummet o sängen.

Kommentarer
Postat av: hanna

oj då bilderna hamnade visst efter varandra..aja ni får väl gissa rätt till texten =D

2010-06-03 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback