längtar

nu närmar sig resan med stormsteg! woohhooo sitter o glor på bilder från hotellet o priser på tex massage o manikyr, som jag ska skämma bort mig! massage 60 kr manikyren 30 kr =D jiiiihaaaa!!!





underbart va?! som vi ska njuta alla dagar o bara tänka på varandra o dricka bacardi breezer lychee igen och enmassa singha, det enda jag kommer att sakna är att basta ; ) o att alla vänner är hemma i sverige o inte med oss! tycker att det är dags att komma iväg på någe kul alla tillsammans!
ska försöka blogga o lägga upp bilder varje dag så ni får följa semestern =D

Just nu väntar jag på richard som hämtar sin mamma o co i nörrköping efter deras nyårskrysssning, läskigt med det hemska väglaget! och emzi och co som kör hem från tyskland... jajaja mammig jag vet men har blivit liiiite mer överbeskyddande o orolig efter ett hemskt 2008. jag kan inte förstå att det snart är 2 år sedan pappa gick bort! =/ och i juni har richard o jag redan varit ihop i 4 år! vart tar tiden vägen?!

Nyår var toppen men nykter (NEJ INGA BARN PÅ G! ) god mat o trevligt sällskap!
som sagt det kan inte bli tisdag snart nog o sedan ondsdag morgon o poolen here we come!

puss på er o förhoppningar om att 2010 blir ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback