vänner på villkor

eller inte alls.
jag har tuffat på idag,mys med sandra o theo, men luften gick ur mig o speciellt efter att jag satt på datorn. tönt som man e insåg jag att jag måste klara mig utan telen ett par dagar, hjälp! ;)
i helgen blir det fest på hemma plan o ska väl se till att ta mej ut också, vill så gärna, nån som ska med på lördag o skaka rumpa ;) ska till ssjö på fest först sen blir det staden khåla. statt kanske för en gångs skull...ne usch då stöter jag väl på träsktrollen hihi, men det överlever ja, harrys e bättre med äldre folk om dom någon gång kan låte bli att släppa in 18 åringarna o andra småttingar ( förutom mina yngre vänner då ;) )
aaaaa what ever bye

 köpte nya brillor idag halva priset 350 kr som hittat o "märkes" (polaroid(?) grejor e väl lite bättre. mina andra försvann spårlöst på åland när en viss herre lånat dom :) redo för egypt o soliga vinterpromenader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback