oj alla bilder vart inte bra

men mina vänner ser dom ju iaf på fb så.


mina vingar flyger men bördan gör att farten inte längre är den samma, men jag tänker inte tillåta mig att störta, INTE värt det (d638uein467568o9te743värddet) stronger faster solo




like an old abandoned house
i fell too far,was in way to deep
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years





you must have me confused with some other
the bridges were burned
now its your turn
The damage is done
So i guess i be leavin



500 miles









Ne har hittat passet efter diverse akut meddedanden till div människor hittade jag det hemma bland alla mina kort från far, hur i hela världen den hamnat där vet jag ej.... passade på att gråta ögonen ur mig.... sucks, it sucks to be without u.
Nu längtar jag efter allt det underbara som finns att se fram emot, riga, galej, jul, juldagen, nyår, egypten o massa härliga nya underbara minnen o upplevelser. det satsar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback