Kära tomten

Det e inte mycket jag önskar mig men en sak finns det..... O det tänker jag inte skriva här där oönskade personer kan läsa det, men det handlar om det där lilla extra pirret. Tiihii Last christmas i gave u my heart this year ill give it to someone special. adjö ---------------------------------------------------------------------------------------- Julklappar handlas många, bara för att jag älskar att ge saker till mina nära o kära! Dags att hejda sig :) sista minuten shopping imorgon o nya heta naglar ;) julsnygga, röda o så mmm ;) O mitt älskade gull kommer <3 o rar som hon e hugger hon saxen i barret på mig :) o ny färg ska i och jag vet älskade vänner det ska fortfarande vara en blond Hanna ;) åker ju till solen sen o då bleks det till det där snygga sommar vita. Längtar efter dig. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback