Färga håret

Å bli lite berusad, perfekt plan! Ligga i karet o ha lite hemma spa. Laga god mat o slå ihjäl skurkar i tvspelet. Saknas det nått? Nehe säger ni det.... Mmm det tror jag med, men det man inte har kan man heller inte sakna. Fel? Visst men allt e relativt o vad mer? Jag svammlar. Det bästa e att få njuta av livets små men härliga detaljer. Kan ni komma på några? Jag som bara har mig själv o tänka på är nog lite kräsnare. Dumt, livet är så värt att leva, för varje sekund betyder nått, o vissa lite extra. Vara lycklig för stunden eller planera framtiden? Både och, men kickarna man får för stunden räcker ibland längre än näsan når. Utomlands sisådär var tredje månad, perfekt, med vem nästa gång, vår i venedig med min älskade, rymma med en älskare eller busa med vännerna eller ta med familjen på kvalitets tid, alternativerna e många, e det du o jag nästa gång:) eller alla vi o en ösar kryssning, vilket som så kommer mitt hjärta vara fullt av glädjen att kunna dela nått med människor som jag inte klarar mig utan. Jag trodde inte det här men jag lever o har bara mig själv att älska, just nu, o hur lever ag till max? Genom dom som gör det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback