f a k e maybe dont even try again.

okey, en jobb helg till snart över o nu e jag ledig alla helger till den 27/1 typ =D whooop whooop, ut o skaffa sig lite sällskap till soffan kanske ;P


Helgen har bestått av exakt 5 st filmer nej 5 1/2 film :)
Kalle o chokladfabriken, draktränaren, alladin o de 40 rövarna ( o för att jullan inte ska tro ännu en gång att det var en snuskfilm så är det alltså 40 skurkar ) planet 51, toy story 3 & ice age 3, så behöver ni recentioner på barnfilmer så.. =) där emmellan har vi varit på stan o tittat på jukalendern, loppis, hos mamma o rotat bland min o brors leksaker o böcker, överlycklig maija gick låna smålegot o massa böcker =) o så har det ritats o pysslats =)



jag har när tösen sovit streckläst patricia cornwells deckare om Kay Scarpetta inne på den 5-6 kanske.... mmm dags igen...men nu har jag ju jessi o peters hjälp att komma till ytan igen <3

nästa inlägg blir om julkalendern ;)




better of


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback