tar dagarna som dom kommer.


försöker att inte fundera för mycket på allt, men ibland går det inte att hålla tankarna borta, då e det skönt att gå bort dom, o det funkar toppen bra.

with or without u.    

det kommer nog bli en behövlig helg. vill o vill kan o kan inte sitta ihop med it again. vet inte vad jag kan lita på. o ord vad betyder dom, handling e väl det som räknas. leker njuter o håller distans.
and one day it will fall


 kära bästisar. vilken tur att jag kan fly till er.

 ut ur dimman o in i verkligheten.

jag har ett mål, o ju närmare jag kommer det desto bättre känns det. jag tänker jobba på att må bra o gå ner i vikt o att ta hand om mig. its my turn to shine


Kommentarer
Postat av: Liisa <3

snygg blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback