peking it is!

hurray!
 åker dit med calle o mange o leker med bror o jessi på deras hemmaplan, o på lördag e det partiiieeee i peking o luntgatan, som dte ska bli! längtar!
måste diska o fixa placet o packa..eller vänta jessi behöver jag ens packa? =D det e dte bästa med att åka till bästis, vi kan dela på allt från kläder till skor o makeup finns det gott om ;) så tar med spriten som säkert inte heller behövs men tänker inte snylta på allt...elller ja sängen e min! hihi! o nu vart jag happy jue! precis vad jag behövde o om jag har en massa tur kommer jullan bullan också!
 som jag älskar er =)
 here we go!

Kommentarer
Postat av: jessi

yeah!!!!! partej i peking :D Älskar dej med, hjärtat!

2010-08-20 @ 16:36:19
Postat av: Anonym

Gumman va avundsjuk jag är på dig, hade också velat se Kalle Baah igår men men får väl trösta mig genom o lyssna på dom hemma istället. KRAM;

2010-08-21 @ 12:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback