så frustrerad

å så totalt ur fokus, fotfästet har remmat totalt, psykiskt utmattad ja många ord hur man kan beskriva sig själv!

men men tur att det finns nått att se fram emot om ett par månader eller så,i  mitt egna liv e det fan inte kul

jajaja jag vet... över till masken igen.

helg, äntligen! vill ha fest hemma men inte så många som e lediga eller intresserade så det blir väl richard å jag som dom förra gångerna men det duger, jag har ju han iaf!


ne det suger verkligen kan inte komma på nått kul att skriva eller tycka!

ses

Kommentarer
Postat av: Stina

Har ni fixat något mer där hemma? Du kan väl visa bilder :) Bilder är alltid kul!

Postat av: Stina

Okej, dem har jag tittat på. Allt är bra här, varit förkyld från och till en månad men nu ska jag väl vara på bättringsvägen, igen. Hur är det själv?

2009-03-07 @ 13:39:48
URL: http://staiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback