orken tryter

tårarna sprutar, jag är sjuk igen men tydligen inte alls enligt läkaren, som för övrigt var den största idioten på länge. nej du hade inte halsfluss för två veckor sen nej det är inget fel proverna visade inget, nehe så den andra läkaren ljög när han sa att jag hade halsfluss? hmf... hon lyckades till sist kläcka ur sig att jag kunde ju iof ha ett virus, nya odlingar svar på måndag.....

ärligt talat känns det snart som om ingen tror på mig att jag e sjuk, men då måste det vara jag som ska till psyket, för hostandet och snorandet sitter kanske i hanna 2? men men vi mår inte så bra just nu iaf...

nu sk ajag bli hög på hostmedicin å gråta en skvätt till och längta efter richard som e arg och grining, han ska tack o lov snart sluta  på dte där hemska stället!

ses this i need!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAHHHHH BASTU!!! ME NEED THAT!!!

2009-03-25 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback